ALUEELLINEN KOULUTUS

9.4.2015

Alueellinen koulutus

JHL:n Lapin aluetoimiston kursseille ja opintopäiville ilmoittaudutaan kirjallisesti viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen kurssi- / opintopäiväajankohtaa.

Yhdistyksiltä peritään 30€/henk. osallistumismaksu kurssi/opintopäivästä, ellei toisin ilmoiteta.

Myös peruutuksesta on ilmoitettava viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Peruuttamattomasta poisjäännistä perimme peruutusmaksun 30 €/pv sekä myös, jos peruuttaminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Mikäli peruutus tapahtuu sairastumisen tms. vuoksi, tilanne arvioidaan tapauskohtaisesti.

JHL maksaa opetuksen ja oppimateriaalin, osallistujien täyshoidon sekä matkakorvaukset linja-autotaksan mukaan kurssin jälkeen kurssilaisen tilille. Kurssilainen täyttää matkalaskun, johon tulee merkitä mm. IBAN-tilinumero ja kilometrit kotoa kurssipaikkaan.

Yhden päivän koulutustilaisuudet alkavat klo 10.00 ja kahden päivän klo 11.00.

Kurssihakemus jasenelle.pdf.Hakemus palautetaan omaan yhdistykseen hyväksyttäväksi. Yhdistykset toimittavat kurssihakemuksen aluetoimistoon postitse tai faksilla. Emme ota vastaan puhelinilmoittautumisia.

Yhdistyksen kurssihakemuksella yhdistys voi ilmoittaa useita kurssilaisia kerralla.

Pohjoisen alueen (Oulu, Kainuu, Lappi) yhteisille kursseille haetaan Pohjoisen alueen kurssihakemuksella ja se palautetaan yhdistyksen hyväksymänä JHL:n Oulun aluetoimistoon, Mäkelininkatu 31, 5 krs, 90100 Oulu.

Palkalliset kurssit; Luottamustiedon perus- ja jatkokurssille sekä työsuojelun ja yhteistoiminnan ajankohtaispäiville haetaan hakuajan päättymiseen mennessä kirjautumalla Jäsenpalvelu 24h -palvelun tai liiton kurssihakemuksella. Hakemus lähetetään osoitteella: JHL / kurssihallinto, PL 101, 00531 Helsinki.

TSL:n Kursseille ilmoittaudutaan viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen kurssiajankohtaa TSL:n Oulun toimistoon, Jaana-Kaisa Varonen
puh. 0207 457 690, 0400 573 504. JHL maksaa kurssilaisten osallistumismaksun.

Katso lisätietoja JHL:n sivuilta ja ilmoittaudu Lapin ja ryppään kursseille opintosihteeri Tarja Aavio-Järvelän  kautta, gsm 040-8377689.